Urpilainen sivuun

Oulun sosialidemokraattiset nuoret toivovat, että SDP:n istuva puheenjohtaja Jutta Urpilainen jättäytyy sivuun ensi vuoden puoluekokouksessa. Urpilainen on palvellut puolueen puheenjohtajana sekä valtiovarainministerinä mainiosti, mutta normaaliin puoluetoimintaan kuuluu puoluejohdon säännöllinen uusiutuminen. Urpilainen on jo osoittanut kykynsä, ja nyt hänen on hyvä siirtyä syrjemmälle.

Oulun sosialidemokraattiset nuoret tunnustavat Urpilaisen puheenjohtajakauden merkityksen. Urpilainen on ensimmäisenä naisena toiminut SDP:n puheenjohtajana sekä Suomen valtiovarainministerinä. Molemmissa tehtävissään hän tulee jäämään historiaan arvostettuna edelläkävijänä ja rohkeana esikuvana tuleville sukupolville.

Kuitenkin tällä hetkellä paras vaihtoehto on puolueen kannalta, että kisa puheenjohtajuudesta käydään puhtaalta pöydältä. SDP:n on jo korkea aika keskustella jälleen siitä, mitä puoleelta ja sen puheenjohtajalta toivotaan.

————-

Oulun sosialidemokraattiset nuoret
    Liisa Komminaho, Puheenjohtaja

2 vastausta kohteessa Urpilainen sivuun

1. Päivitysilmoitus: Oulun demarinuoret toivovat Urpilaisen jäävän sivuun : V I E N E T T I

2. Markku Savikivi:

Urpilainen on koko ministeriuransa saanut tapella oikeistolaisen Paavo Lipposen aiheuttaman euro-ongelman kanssa. Sellainen syö henkilöä kuin henkilöä.